Ραδιο Αρβύλα VS Δελτία Ειδήσεων: ποιος κέρδισε και με τι διαφορά….

Όχι μόνο θέλει γέλιο το κοινό , χιούμορ αλλά και νέα πράγματα στην τηλεόραση, αλλά το αποδεικνύει και με τον πιο έντονο τρόπο. Έτσι, Οι Ράδιο Αρβύλα, την  πρώτη εβδομάδα παρουσίας τους στην ζώνη του OPEN 20.00-21.00 σε τηλεθέαση έκλεισε με μέσο όρο 22,4% στο δυναμικό κοινό και 16,3% στο γενικό σύνολο. Στο δυναμικό κοινό, μάλιστα, οι Ράδιο Αρβύλα έφτασαν στο τελευταίο τέταρτο στο 25%.